Tisdag 5 Juli

0kommentarer

Har efter mycket forskning kommit fram till att vårat monster tycker om Foo fighters mer än Lifehouse vilket krossar mitt hjärta. Då Lifehouse ligger mig närmast hjärtat så önskade jag att vårat monster skulle gilla Lifehouse men h*n gillar helt klart foo fighters mer. Det är fullt liv där inne när jag spelar foo fighters, men jag gillar ju foo fighters också och Mr lovely tycker om dom också. Hade ju kunnat varit värre, h*n hade ju kunnat gillat Britney Spears. Då hade jag nog fått sagt att ungen var adopterad. Skämt å sido.

Så vad har hänt sens jag sist skrev? Jobbat och spenderat tid med Mr lovely eftersom att han jobbat så mycket på den senaste tiden så känns det som om vi knappt har sett varandra. Och om en vecka åker jag till Sverige för en vecka så då kommer jag inte få se han alls. Vet att mitt hjärta kommer värka på kvällarna när jag ska sova men ska bli så underbart skönt att få se min familj (+några fina vänner!) Har lite grejer jag måste fixa innan jag åker men gör det under helgen. Måste bla köpa en ny bh då en D-kupa inte räcker till längre, så dags för en dubbel D (E-kupa) och det värsta är ju att dom blir till och med större när du börjar amma, vart fan kommer detta sluta? F? G? FYA! Får hoppas dom inte hänger allt för mycket efteråt men det är väl glädjen med att få barn antar jag!

Alla dessa hormoner som snurrar runt i min kropp går mig på nerverna. Blir så jävla arg/irriterad/ledsen så lätt! Hade jag inte varit gravid så hade jag sjungit ut mina känslor inför min chef och sen vänt på klacken och gått ut genom dörren för att aldrig mer komma tillbaka. För man är tydligen sämre än en deltidsanställd när man är gravid och ger istället ansvar till folk som inte kan hantera det. Nog fan är jag fet och inte kan lyfta för mycket men nog fan kan jag prata med kunder och hjälpa andra. FY FAN säger jag bara!

Nej nu måste jag göra mig klar för ska iväg och träffa Helen! Såhär ser det ut när jag spelar musik för vårat monster btw



/stina

Kommentera

Publiceras ej