Torsdag 7 Juli

0kommentarer

Jag vat gnällig innan jag blev gravid men nu blir jag fan less på mig själv. Men igår så låg min bebis med all sin vikt på min urinblåsa vilket faktist var väldigt obekvämt, och inte ville h*n flytta på sig heller så den låg där i 3 timmar och sen hade jag lunch så då försökte jag väcka h*n så h*n skulle flytta på sig så skitungen sparkade runt i ca 15 min och sen blev det tyst och h*n hade flyttat sig ifrån min urinblåsa! Underbart! Men sen från klockan fem så fick jag så äckligt ont i ryggen så då hade skitungen säkert lagt sig på en nerv eller dylikt. Alla visste att jag haft ont hela dan och jobbat hela dan ändå så var jag tvungen att jobba till 23.15, är det bara jag eller är det fel att säga åt någon som är gravid och har ont att dom inte får gå hem? Och samtidigt som dom sa åt mig att jag måste se lite gladare ut men hur enkelt är det när det känns som någon hugger en kniv i ryggen på en? Less less less!! Men idag jobbar jag bara 12-16 och efter det ska jag förmodligen träffa Emily och dricka en mocktail. (alkoholfri drink) . Sen efter det går jag på helg och nästa vecka flyger jag äntligen hem till Sverige och ska bli så underbart skönt att inte behöva sätta min fot på jobbet för en vecka. Och det värsta i allt är att Mr lovely inte förstår hur jobbigt det är att vara servitris och vara gravid. Men han är go ändå <3

/stina

Kommentera

Publiceras ej