Måndag 6 Juni

0kommentarer

Så några dagars uppehåll igen, saknat mig? Förmodligen inte men nu är jag tillbaka för en dag för imorgon jobbar jag hela dagen och jag är inget freak som bloggar på telefon. Så vad har hänt dom senaste dagarna? I lördags så åkte jag och Justin för att försöka hitta ett par mamma jeans till mig men det var tydligen omöjligt. Provade byxor i fyra olika affärer i stl 8 (36) men alla var för stora. Dom fladdrade runt om benen, tydligen måste man vara tjock när man är gravid och inte bara ha en mage. Stl 6 fanns inte (34) och många affärer gjorde inte ens stl 8 så det var ju ett helvete. Och jag som inte tycker om att shoppa blev ju ganska fort less. Jag vet att man inte kan förvänta sig för mycket utav mammakläder men ett par jeans är väl inte för mycket att fråga efter? Får ge det ett nytt försök när jag åker till Sverige i sommar. Jag satt och pratade med min chef på jobbet och då berättade jag det jag precis skrivit här, att det inte gick att hitta ett par mammabyxor och då säger en tjej att jag kanske är smal nu men att jag kommer vara fet som en ko om några veckor. (som har "träning" i våran resturang för att bli chef i en annan) För hon var en stl 6 (32) innan hon blev med barn men sen var hon tvungen att ha stl 12 (40) . Och hon sa att jag kommer få bristningar på tuttarna, röven, låren och magen för det fick minsann hon och hennes syster. Öhm hallå? Som om jag bryr mig hur du och din syster såg ut? Jag vet hur mina systrar såg ut och dom blev minsann inga kossor. Beror helt på vad man äter under graviditeten också, och jag är ingen engelsk kossa som henne. Jag pratade inte ens med henne. Får man ens säga vad hon sa till folk man inte känner? Ville be henne att dra åt helvete för hon har varit en beservisser från dag 1. Och självklart vet jag att jag kommer bli större runt rumpa och lår när jag är gravid.


Magbild för vecka 17. Vecka 18 på fredag vilket betyder 4,5 månad kvar till BF!
Man såg lite utav min tutt och jag tycker inte att hela världen behöver få se den.

 

/stina

Kommentera

Publiceras ej