Måndag 20 Juni

1kommentarer

Veckorna går så himla fort så jag hinner knappt med att tänka på att jag snart ska få ett litet monster. Vårat lilla monster rör på sig mer och mer och allt börjar bli verklighet. Längtar tills Mr Lovely kan få känna skitungen sparka och jag hoppas min familj kan få känna när jag kommer hem i juli. Ska bli så himla skönt att få åka hem och träffa alla. Få bli ompysslad utav mamma!

Fick en rolig överraskning igår som gjorde mig jätte glad. Tänk att några få ord kan få en att känna sådan lycka. Underbart. Har så mycket jag skulle vilja skriva här men som jag inte kan för det är delar utav andra personers liv. Men jag önskar att en speciell person i mitt liv kunde få känna lycka just nu efter alla dessa veckor av skuldkänslor. Du vet vem du är och jag hoppas att det löser sig så bra som möjligt.

Har ingenting att skriva. Är otroligt less på jobbet och vill bara spy. Eller skrika ut mina innre känslor åt dom så att dom fattar hur jävla dum i huve dom är. Är less, på tok för less.


/stina

1 kommentarer

Storasyster F

20 Jun 2011 19:15

Jag älskar dig <3

Kommentera

Publiceras ej