Måndag 6 Juni

2kommentarer

Har klickat hem lite kläder idag, lika bra att jag lägger ut bilder så lillasyster blir nöjd.

Jeansleggings (för gravida)

 

 

Klänning fast i svart, blå fanns inte. (Mammaklänning)

 

Topp/tröja (icke gravida)
Beställde denna i 2 stl större än vanligt eftersom att mina bröst har exploderat och dom verkar inte vilja sluta växa. Men över magen kommer den vara okej ett tag tills den blir för kort. Men jag kommer nog på en lösning då också. Alla kläder var på rea.





Kommer i mitten av veckan nästa vecka så får se om dom sitter hyffsat. Man får ju inte begära för mycket utav mammakläder. Jag skulle vilja bli en designer och designa mammakläder som inte kostar så jäävligt, och jeans som sitter bra så man slipper leggings. Tur man kan drömma!

/stina

2 kommentarer

Moster Måååka, Frida, Elin, Hanna Svea

06 Jun 2011 19:47

Har några namnförslag åt dig.. Hugo, Isaac, Alice, Andrea, Billie, Oscar, Max, Ebba, Edvin, Chris. Dom fungerar både på svenska och engelska. Har gått igenom hela almanackan nu och det är dom där som passar bra!

ida dahlberg

09 Jun 2011 02:21

Men Stina! Den där toppen skulle jag kunna döda för! FY vad snygg! :O Mumms!

Klänningen var också fin!

Kommentera

Publiceras ej