Onsdag 1 Juni

0kommentarer

Satt och kollade på tv och det var en kille som vägrade att släppa taget om sin döda flickvän/fru. Det var inte på riktigt utan bara en serie (uggly betty). Men han sa något som fick mig att börja stor böla.

-Hur ska jag kunna släppa taget om henne när jag aldrig fick en chans att säga hejdå?
- Du måste släppa taget och gå vidare med ditt liv. Glöm henne lite grann men inte helt.

Jag började gråta floder. För jag vet exakt hur han känner även om han bara är en skådespelare. Menar hur ska jag kunna släppa taget och gå vidare med mitt liv när jag aldrig fick en chans att tala om för Jocke hur mycket han betydde samt att jag inte fick säga hejdå? Jag önskar att jag inte hade dessa gravidhormoner för allt blir så himla mycket värre. Gråter för ingenting och blir sur för ingenting. Var jätte sugen på tonfisk men när jag tog en tugga så smakade det äckligt och jag började gråta för att jag inte ger min bebis nå fisk. Hallå, vad är fel på mig? Gick från ett ämne till ett annat nu men ja det blir så ibland.

Har tappat tråden helt nu så avslutar nu.

/stina

Kommentera

Publiceras ej