Torsdag 9 Juni

0kommentarer

Kläderna som jag beställte i tisdags kom idag, snabb leverans eller vad? Inte som med hm när man måste vänta veckor. Fast alla beställer ju kläder ifrån hm så är väl kanske därför alla kläder tar slut så fort. Alla kläder passade iallfall vilket var kanon. Nu har jag ett par jeans (jeanleggings) som jag kan ha utan att magen gör ont när jag sitter ner. Vilken underbar känsla, haha! Nu måste jag bara köpa en ny bh, har växt ur min d-kupa nu. Börjar fundera hur stor dom kommer bli, förhoppningsvis så växer dom inte så mycket mer men med min tur så har jag väl F när jag ammar. Kan ju hoppas att dom inte kommer hänga allt för mycket efteråt.

Tror jag blivit storleksblind också. Tycker inte att magen växer någonting och att jag ser mer tjock än gravid ut. Men sen tog jag denna bild och nog fan har jag en kula allt! Imorgon går jag in i vecka 18, vilket betyder att jag är 4,5 månad. Känns som att tiden till förlossningen kommer gå kanska fort, hur ska man förbereda sig? Jag får helt enkelt försöka att göra mitt bästa när vårat lilla monster kommer. Så länge jag matar h*n, ger kärlek och byter blöja så kommer nog allt gå okej. Förhoppningsvis!

OBS! Ursäkta röran men vi bygger ett barnrum!
Och mitt försök till att se hyffsad ut gick inte så bra. Men äh!



Igår kväll när jag låg i sängen så hade inte skitungen sparkat på ett tag så jag ruskade på magen och sa "Sparka för mamma!" och när jag slutade skaka så rörde den på sig. Kändes som om h*n gjorde en 360 där inne. Har aldrig känt det sådär starkt förr och jag tror Mr lovely var lite avundsjuk. Tror han längtar tills han kan få känna sparkarna. Men just nu är det bara jag som kan känna det och det dröjer nog några veckor till innan någon annan kan känna. Förhoppningsvis kan min familj känna när jag åker hem en vecka i juli. Den som väntar får se!

/stina

Kommentera

Publiceras ej