Måndag 9 Maj

0kommentarer

Skrev ett långt inlägg igår kväll men det kom aldrig upp och idag när jag loggade in så finns det inte i arkivet. Man måste bara älska blogg.se!! Har en jävla skitdag idag och den verkar inte bli nå bättre. När jag klev upp i morse hade hunden skitit i hela buren, löst skit över hela jävla buren! Många av er tänker nog att det är bra för mig att börja vänja mig vid skit/bajs eftersom jag kommer få en unge som förmodligen kommer skita ner både sig själv och mig många gånger. Men hur bra är det som gravid att hålla på att städa upp hundskit nästinpå varje dag? Hade det inte varit för att Justin är så himla kär i hunden så hade jag slängt ut henne för länge sen. Hon har till 1 september på sig att bli rumsren sen efter det så flyttar antingen jag eller hunden ut. Förhoppningsvis hunden.

Men jag har en sak att se fram emot och det är att på fredag åker vi till fuerteventura i en vecka. Ingen hund och inget jobb för en vecka, kan faktist inte vara gladare just nu. Visst ser det ganska härligt ut? Sådär kommer jag ligga i skuggan av ett parasol och äta isglass samt dricka alkoholfria drinkar! Och ta ett svalkande dopp i poolen och kanske även i havet.

 

Jobbar 5-stängning idag. Vilket betyder att jag kommer komma hem runt 11.30 ikväll. Men imorgon är jag ledig och då ska jag handla lite grejer för semestern. Behöver jag säga att många av mina klänningar är för korta pga magen och tuttarna som växer? Samt även linnen eftersom nästan allt slutar vid naveln. Gå på hm och hitta nå billiga oversize linnen. Måste köpa mina första mammabyxor också, kommer få en del kläder av lillasyster Anna när jag åker hem i juli men kan inte vara så länge utan ett par jeans som är sköna.

 

/stina

Kommentera

Publiceras ej