Onsdag 11 Maj

0kommentarer

Två dagar kvar tills vi åker. Om jag längtar? Jajemän! Idag är det jobb hela dan 12-16 17-23. Men sen är jag ledig i lite mer än en vecka! Några viktiga personer kommer vara i resturangen 10-15 idag, chefer ifrån huvudkontoret. ASK Italian är en kedja vilket betyder att det finns flera resturanger med samma namn, samma meny. Innan jag var gravid så hade jag inte varit nervös över att jobba med dom några timmar, men sens jag blev gravid har jag börjat glömt saker samt att jag inte hanterar stress lika bra som jag gjorde förr. Men det är ju tur att jag har en ganska hyffsad personlighet iallafall!

Handlade ju lite saker igår förresten. Inte för att detta är en mode blogg men min lillasyster är så nyfiken jämt så lika bra att jag visar vad jag köpt. Nästan allt är ifrån hm då jag inte kände för att spendera mycket pengar på kläder som jag bara kommer kunna ha ett litet tag. Och jag köpte inga underdelar till bikin för jag har underdelar som passar. Dock är alla överdelar för små eftersom att jag är gravid så tuttarna har växt.
  • Blå bikinitop från hm
  • Svart bikinitop från hm
  • Svart kjol från hm (är längre än den ser ut)
  • Vitt linne från hm
  • Orange klänning från hm
  • Vit klänning från TK Max (syns knappt men den ligger under oranga klänningen)

 

Kommer inte skriva nå mer idag eftersom att jag jobbar hela dan. Men imorgonkväll kommer en ny magbild upp eftersom att vi åker tidigt på fredag då jag går in i v14 så lägger jag upp en imorgon istället. Får se om den växt nå, jag tror inte det är sån stor skillnad men vi får väl se.

 

/stina

Kommentera

Publiceras ej