Onsdag 25 Maj

0kommentarer

Hade tur igår och jobbade inte med några miffon. Det var ganska stressigt på jobbet igår, nästan alla bord kom in samtidigt. Eller inom 5 minuter efter varandra så det blev lite för mycket för mig. Kände hur min kropp sa åt mig att sluta, första gången jag känt den känslan. Annars när jag är stressad så peppar det mig men nu fick bröt jag nästan ihop för att det var som om någon trök på mitt bröst. Vet inte om det är för att jag är gravid eller om jag bara hade en dålig dag? Men jag måste verkligen börja sluta stressa om jag inte vill att ungen ska komma ut för tidigt. Men jag är en utav dom bästa på jobbet och dom förväntar sig fortfarande att jag ska ha dom stressiga områderna i resturangen för jag är inte så gravid än. Vadå inte så gravid än? Nej jag har inte världens största mage och jag är inte 7 månader gravid men jag är fortfarande gravid? Jag har en bäbis som växer inom mig även om jag inte har världen största mage. Ska prata med min chef idag för jag kan inte fortsätta stressa om jag ska ha en lyckad graviditet. Vill kunna få jobba utan att känna att jag skadar mig själv eller min lilla skitunge i magen. Är ju redan stor chans att skitungen kommer födas förtidigt så. Aja nog pratat om det nu!


Var ett par som bråkade i resturangen igår och självkklart var det mitt bord. Dom har varit in förr och jag har serverat dom och dom är så himla snäll och go. Vet inte vad som hände mellan dom igår men hon grät. Visste inte vad jag skulle göra men lämnade dom ifred. Som tur var det bara dom + två bord till i resturangen. Hoppas dom löser det och kommer tillbaka för jag tycker verkligen om att se dom. Men men.


Jag är 4 månader gravid på fredag. Känns som att tiden flyger iväg. Folk säger att ens graviditet är dom snabbaste 9 månader i ens liv och jag börjar tro att det är sant. Säger väl bara poff så ligger jag på BB och försöker pressa ut en unge från mina kvinnliga delar. Men livet börjar på riktigt när man får barn säger dom och får hoppas det är sant. Jag kanske låter egoistisk nu men det ska bli skönt att få en egen familj, att jag ska få något som är mitt. Just nu när jag bor i England så har jag ingen släkting/familj här, så tror det är därför jag tycker dte ska bli skönt att få familj. Någonting som är mitt och kommer alltid att vara det. Äh nog med svammel nu. Jobbar 18 - 22.30 ikväll och jobbar 12 - 23 imorgon (med lunchrast såklart) Så det blir nog inget mer inlägg föräns på fredag för då är jag ledig. Hoppas ni överlever utan mig i 2 dagar, fast har ju inte så många läsare så jag behöver nog inte oroa mig.


Hörs på fredag och då är det dags för en ny magbild. Tror ni den har växt?

Bjuder på en bild på en glad Vilmer!


/stina

Kommentera

Publiceras ej