Tisdag 10 Maj

0kommentarer

Kan inte förstå att det redan är 10 maj! Dagarna flyger förbi och jag är snart i vecka 14 (fredag)! Men det är ganska skönt att det går fort också för då får jag åka hem till Sverige snart och träffa min familj samt att bäsen kommer ut "snart". Tiden går fort när man har roligt säger dom men inte hade jag roligt från v6 till v12! Mådde illa, var trött och grinig. Men nu är allt back to normal! Och om 19 dagar firar jag och Mr lovely ett år tillsammans. Inte trodde jag för ett år sedan att vi skulle bli tillsammans på riktigt den 29 maj och jag trodde verkligen inte att vi skulle vänta vårat första barn ett år senare. Men allt händer utav en anledning!

Mr lovely frågade mig häromdan om jag kommer klä våran dotter i klänningar om vi får en tjej vill säga. Han vet att jag avskyr hello kitty och rosa små blommiga klänningar. Men om vi får en tjej så kommer hon självklart få ha klänningar, men dock inte rosa. Lila går bra men tycker verkligen inte om rosa. Men när hon blir stor nog att bestämma själv så får hon ha rosa om hon vill. Lika om vi får en pojk, om han vill ha en rosa klänning när han är 3 så får han ha det. Men om vi får en pojk och han vill ha långt hår så är det ett stort nej. Annars kan dom få bestämma själv.
Men jag tror det är en tjej, en känsla jag haft sens vecka 7.
Så min gissning är:
12 November . 3500 gram. En flicka.


Nej nu måste jag göra mig iordning. Är ledig idag så ska iväg och handla lite grejer för semestern. Ska även möta upp Helen för lite lunch. Justin klagar på att jag inte äter tillräckligt samt att jag inte äter nyttigt nig för bäsen. Har aldrig ätit så mycket mat i mitt liv förr. Jag äter även fast att jag inte är hungrig för att få vågen att gå åt rätt håll. Sen är det ju bra om man har lite hull om man skulle bli sjuk. Men just nu står vågen på 53kg och den stog på 55kg när jag blev gravid. Hejja mig, nu ska vi tillbaka till 55kg att börja med!


/stina

Kommentera

Publiceras ej