Tisdag 24 Maj

0kommentarer

Idag är jag tillbaka på jobbet för första gången på en och en halv vecka! Får hoppas jag kommer ihåg hur man gör, men såklart jag gör. Börjar klockan sex och jobbar till elva tror jag, eller stängning. Äh får se när jag kommer in till jobbet senare.

Vi var och storhandlade igår eftersom att vårat kylskåp var tomt, och då menar jag tomt! Är det bara jag som älskar att storhandla? Så skönt att kunna öppna kylskåpet och se att det finns massa gott att äta! Så imorse hade jag jätte mycket att välja på till frukost och vad jag inte hade då kan jag ha till mellanmål om en stund.

Tror jag vaknade på fel sida av sängen idag, vilket betyder att det lär bli en jobbig kväll på jobbet. Får hoppas jag jobbar med bra folk idag och inte några miffon. En del personer vill jag bara strypa, dom har jobbat där i 6 månader men vet fortfarande inte vad dom gör. Hallå? Dags att lära sig eller? Aja, håller tummarna för att jag inte jobbar med några miffon ikväll. Jag är så himla snäll jag vet.


/stina

Kommentera

Publiceras ej