Tisdag 31 Maj

0kommentarer

Har inte bloggat sens i lördags men har jobbat 20 timmar sammanlagt under söndag och måndag. Men nu är jag ledig två dagar så ska spendera denna dag i sängen, eller 4 timmar till iallafall minst! Sen så är ju inte min blogg någon stor blogg så jag bloggar ju faktist när jag vill eftersom att jag inte tjänar ett öre på att blogga.

Har varit två stressiga dagar på resturangen och i söndags så sprang jag runt en vingklippt höna och pulsen var på max. Men sen under kvällen på söndagen så fick jag nog och slutade stressa och gjorde allt i normal takt för jag tänker inte stressa då det påverkar min skitunge. Så igår gjorde jag allt i ett behagligt tempo men sen blev jag stressad och vad tror ni händer då? Jo skitungen sparkade flera gånger, levde rövare riktigt. Precis som om den sa åt mig att lägga av att stressa, så slutade stressa och ungen slutade att sparka. Förstod då hur pass mycket ungen påverkas när min puls går upp och jag känner mig stressad. Så nu tänker jag bara strosa omkring som alla deltids jobbare för jag har ju faktist en anledning enligt mig.

Vaknade klockan 6 imorse av att det var så ljust i rummet så när jag såg att Mr lovely fortfarande sov så trodde jag att han sovit över så väckte honom och han suckade och sa att klockan bara var 6. Oh well shit happens.


Har inte så mycket annat roligt att skriva nu så slänger ut en bild på tatueringen som jag har på ryggen.

 

/stina

Kommentera

Publiceras ej