Fredag 25 November

1kommentarer

Var till doktorn igår för att kolla om Leon hade gulsot men det hade han inte så vi behöver inte gå dit nå mer. Dom vägde och mätte honom när vi var där och han väger ni 3970g och är 52cm lång. (3235g & 48cm vid födsel) Han vägde 3670g förra veckan så han lägger på sig bra, Justins mamma undrade om jag matade honom med grädde. Justins mamma och pappa följde med mig eftersom att Justin är i Tyskland, han kommer hem ikväll dock vilket är skönt! Leon bajsade på vågen när dom vägde honom förresten, mysig unge man har! Men nöden har ingen lag antar jag.


Efter att vi varit på sjukhuset så åkte jag och Leon in till Solihull och hade middag/sen lunch med Helen (Engelsk). Sen när Helen gick tillbaka till hennes jobb så gick jag och Leon och hälsade på mitt jobb. Denna gång vaknade han så det var första gången som dom fick se honom vaken vilket gillades starkt. Dock började han gnälla efter en stund så var bara att packa ner honom i vagnen och skynda sig till busen, som tur var så somnade han om så han var tyst och snäll på bussen. Men när vi väl kom hem så var det bara att slänga fram tutten för då var han hungrig minsann! Igår kväll så åt han vid 10 och sen vid två, nästa gång han vaknade var klockan 08.40 så han sov 6 timmar i sträck så jag känner mig väldigt utvilad idag. Tänk vad mycket två timmar extra kan göra! Blev dock väldigt förvånad när jag såg vad klockan var då han annars vaknar var fjärde timme. Men jag klagar inte!



Så vad händer idag? Ska plocka undan lite här hemma efter att Leon ätit vilket borde bli när som helst, sen vid tre kommer Justins pappa och hämtar oss. Så kommer Justin dit när han kommer ifrån flygplatsen så äter vi middag där. Sen ikväll så ska Justin ut och dricka öl, han slutar sitt jobb nästa vecka så dom ska ha ett litet avskedsparty. Vilket betyder grabbar och öl, så ska svänga in på videohallen på vägen hem från hans föräldrar så jag kan få hyra en tjejfilm. Typiska tjejfilmer är egentligen dåliga för man kan lista ut hur dom ska sluta men ändå så vill man se dom! Sen imorgon så blir det att åka och kolla på bärsele för Leons pass kom igår vilket betyder att vi åker och hälsar på min familj nästa helg. Dock har priserna för en biljett skjutit i höjden så måste ta och ringa mor min och se, hon sa att hon skulle betala biljetten men nu när dom är så dyr så vet jag inte om har råd eller inte. Vi får kanske betala hälften var. Det löser sig!


Två söta bilder på lillsnöret!

/stina

1 kommentarer

lillasyster

25 Nov 2011 13:14

Vad skönt att han inte hade gulsot. :) <3

Kommentera

Publiceras ej