Lördag 19 November

0kommentarer

19 November? Va redan? Veckorna flyger verkligen förbi och snart är det första advent vilket betyder att det inte är alls lång tid kvar till julafton! Våran första jul med våran fina lilla grabb! Just nu ligger han och sover på mig, men ska byta på honom snart för det luktar prupp. Sen måste jag klä på honom också för han ligger i bara blöjan just nu för han låg och myste på Justins bröst tidigare.


Tog denna bild imorse. Och nej han ligger inte på mitt bröst på bilden.




Så vad händer idag? Ska iväg och kolla på bärsele, hämta medicin, skriva ut bilder och skicka till min farmor samt träffa Justins faster som kommer och hälsar på idag. Hon bor ca 3 timmar härifrån så hon har inte träffat Leon än. Jag är inte säker på om jag träffat henne heller, menar Justins pappa har 9 syskon och Justins mamma har 8 så jag behöver väl inte ens säga att det är svårt att hålla reda på alla. Så länge jag vet vem Justins mamma och pappa är så klara jag mig, man kan väl inte förvänta sig för mycket utav en utlänning? Jag är ju en utlänning här i England, wierd but true!


/stina

Kommentera

Publiceras ej