Måndag 14 November

1kommentarer

Jag skrev i förra inlägget att Leon var blyg och inte ville visa lillsnoken men om han hade visat den så hade jag såklart målat över den så att man inte kunde se den. Kommer aldrig lägga ut bilder där man kan se snoppen på honom för jag vill inte att något pervo ska sitta och dra i sin snok och kolla på en bild på min son. Jag har bilder på Leon när han låg framför öppna spisen där man kan se hans snopp men dom bilderna är privata och skulle som sagt aldrig ens tänka tanken att lägga ut dom, men om jag skulle lägga ut dom så skulle jag som sagt censuera så man inte kan se lillsnoken!


Så vad händer idag? Jag ska försöka att inte ta upp Leon när han gnäller utan låta honom gnälla lite och se om han blir nöjd ändå efter en stund. Justin tycker att jag tar upp honom så fort han gör ett ljud och det ligger nog lite sanning i det. Men jag vill ju inte att han ska vara ledsen, vill ju att han ska känna att vi är här om han behöver oss. Men jag måste väll klippa av den psykiska navelsträngen antar jag, lär bli jobbigare för mig än för Leon! Men när han gör sina ljud så vill jag bara ta upp honom i famnen och pussa på honom så han blir lugn. Mammas gograbb! <3 Men jag ska försöka att låta honom låta lite utan att ta upp honom, önska mig lycka till för jag lär behöva det!


Jag kommer förmodligen ligga i sängen hela dagen idag och bara kolla på tv. Känner inte för att göra någonting så blir bara mysdag idag, man måste ju få ha såndana också ibland. I slutet av denna månad har jag och Justin varit tillsammans i ett år och sex månader. Tänk vad fort tiden gått men det känns som vi varit tillsammans längre dock, men jag känner mig fortfarande nykär. Men vi har bestämt att vi ska gå ut och äta för att fira att vi varit tillsammans 1,5 år och att vi fått en son under den tiden. Så Leon ska få vara med sin farmor och farfar i två-tre timmar medans vi är ute och äter, behöver jag ens säga att jag kommer få seperationsångest? Men det är säkert bra för både mig och Leon och vara ifrån varandra i några timmar, är bra om Leon känner sig säker med sin farmor och farfar också. Sen så tror jag att Justins mamma vill få ha Leon för sig själv utan oss där så jag är inte orolig för Leon, jag är orolig för mig själv. Jag är en sån mes sens jag blev mamma!

Här är bilderna som vi var och tog. Men har fått knäppt kort på dom när dom är i sina ramar för vi köpte dom som tavlor. Jag är himla nöjd med dom iallafall.

/stina

1 kommentarer

Martina

14 Nov 2011 20:30

Stina, den navelsträngen kommer aldrig försvinna! ;) Jättefina bilder, slappa å njut!! :) Kramar

Kommentera

Publiceras ej