Måndag 21 November

1kommentarer

Igår fick min kompis Emily (svensk) barn. 10.45 kom "lilla" Christopher ut, han var 55 cm lång och vägde 3.8kg. Så han är större än vad Leon är nu och Leon är 3 veckor äldre.  Ändå så var min mage mycket större än hennes, men det var ju mycket vatten i min.


Igår kväll fick Leon bada och då passade Justin på att ta kort på honom. Leon tycker verkligen om att bada i sin hink, om vi badar han i handfatet så gnäller han men hinken gillar han. Vet inte vad vi ska hitta på idag, ska nog gå till djuraffären och handla lite åt hunden. Men annars blir vi bara hemma och myser vilket är skönt ibland det också. Funderade dock på att ringa Justins föräldrar och se om dom är hemma så kanske vi tar och går dit, får se om vi finner orken. Kan ju alltid ta bussen antar jag.

Har inga planer för veckan heller, får se om någon hör av sig och vill träffas. Förhoppningsvis så kommer Leons pass den här veckan eller nästa så vi kan åka hem till Sverige och hälsa på släkten. Kommer bli några hektiska dagar då alla kommer vilja få träffa Leon vilket jag förstår för han är ju så fin. Mammas lillgrabb!


/stina

1 kommentarer

Martina

22 Nov 2011 20:09

Ja, alla längtar!!! :)

Kommentera

Publiceras ej