Måndag 28 November

0kommentarer

Imorgon "firar" jag och Justin ett och ett halft år tillsammans, tiden går fort när man har roligt! Känns som att vi varit tillsammans längre men det känns ändå som tiden gått fort om ni fattar. På den tiden har vi skaffat hund, barn och kombi så det fattas bara ett hus antar jag. Men det dröjer nog något år till, pengar växer ju inte på träd tyvärr!


Så vad har jag och Leon för planer? Vi ska åka in till Solihull och handla lite, mest tråkiga grejer som bröstpads (eller vad det nu heter på svenska!) och fler nappar till Leon. Sen är det lite andra grejer också, saker som man måste ha antar jag. Leon är redo att gå ut men tyvärr gäller inte det mig, sitter här i min rosa morgonrock och borde ta tummen ur röven och göra mig i ordning. Angående min rosa morgonrock förresten, ska få en ny fin lila i julklapp av svärmor! Underbart! Fick paket av min farmor idag, var kläder till lillsnöret och dom var väldigt fina. Kom just ihåg att han spydde på mig imorse så måste ta och duscha också innan vi går ut, jag som duschade igår kväll så jag slapp göra det nu på morgonen när jag är själv med Leon. Aja, han håller på att somna ändå så det ska nog gå bra.


Vad händer den här veckan? Jag och Leon ska vara med Justins föräldrar imorgon för hans mamma ville åka och hälsa på några och visa Leon för dom. Jag skulle kunna ge dom Leon så dom kan åka själv men jag har fortfarande seperationsångest och har ändå inga andra planer för morgondagen. På torsdag ska vi till BVC för vägning och mätning och på lördag åker vi till SVERIGE! Skulle behöva fixa mina naglar innan det men vet inte om Sara har tid, har skickat ett sms så får se. Nej nu ska jag ta tummen ur röven!

/stina

Kommentera

Publiceras ej