Tisdag 22 November

1kommentarer

Kan inte förstå att Leon blir en månad om fem dagar, mitt lilla snöre! Tiden går på tok för fort! Står inte på föräns han kryper och inte vill mysa nå mer. Imorgon lämnar Justin mig och Leon för han ska åka till Tyskland i två dagar och jobba. Första gången som jag är ensam med Leon i två dagar, var ju ensam under nätterna på sjukhuset men det är ju annat. Kommer kännas tomt utan Justin men det enda bra med det hela är att Leon kan sova i sängen vilket betyder att om han tappar nappen kan jag bara stoppa in den igen utan att behöva kliva upp ur sängen.


Var till Justins föräldrar igår kväll och jag hade pumpat ut mjölk så Justins mamma kunde få mata Leon vilket hon tyckte var jätte mysigt. Dock var hon orolig att han åt för fort samt tog för stora klunkar men så har han jämt ätit och han sätter oftast i halsen och hostar. Han är ett litet matvrak lill grabben vår! Nu håller han på att vakna och vill ha mat igen. Äta, sova och skita, vilket liv. Nästan så man önskar man kunde få vara bebis igen så någon gör allt åt en.
Nej nu gnäller vi här så lika bra att stoppa tutten i mun på han!



/stina

1 kommentarer

Johnaida

16 Aug 2012 12:11

Uno straise Qatro single sais, thanx

Kommentera

Publiceras ej