Lördag 22 Oktober

3kommentarer

Fick ett samtal igårkväll från sjukhuset att proverna som jag tog igår var dåliga, vilket vill säga att värderna hade gått upp ännu mer så vi var tvungen att åka in och lyssna på bebisens hjärtljud och träffa doktorn idag på morgonen. Eftersom att värderna bara stiger istället för att gå ner så är dom oroliga så på onsdag så sätter dom igång förlossningen. Ska in och lyssna på hjärtljuden på måndag och ta blodprov, sen ultraljud och träffa doktorn på tisdag och sen på onsdag så smäller det. Vi har dock inte fått en tid utan vi måste ringa klockan åtta på onsdagsmorgonen så får vi en tid då. Men jag kan glatt säga att om en vecka kommer jag att vara mamma, hur sjukt är inte det? Dom sätter igång förlossningen som sagt på onsdag men om inte bebisen kommit ut efter 24 timmar så blir det nog kejsarsnitt så ni får hålla tummarna för att allt går kanon.


Så dom här dagarna nu så kan det bli dåligt med skrivande för att jag/vi har mycket annat att göra men nu vet ni iallafall vad som är på G. Kommer lägga upp bild osv på bebisen (efter att den kommit) så fort som möjligt. Att få bebis i vecka 37+5 är inte alls så dåligt, behöver jag ens säga att jag är glad att det snart är över?


Helt otroligt att vi kommer att ses på riktigt för första gången om mindre än en vecka!
Hoppas verkligen du kommer på onsdag och inte låter mig gå och plågas i dagar.

 

/stina

3 kommentarer

lillasyster

22 Oct 2011 20:26

Men åååååhh!!!! Gud vad skönt att veta exakt vilken dag den ska komma! Åh så glad och pirrig jag vart, vill ta flyget ner till dig med detsamma så jag får träffa er... Det kommer gå jättebra!! <3 Loveu!

Storasyster F

22 Oct 2011 21:46

Åhhhh jag läääängtar! Lycka till!! och jag vill inte höra hur ont det gjorde efteråt :P Puss! <3

Martina

23 Oct 2011 22:01

Spännande!! De här kommer du fixa galant! :) <3

Kommentera

Publiceras ej