Måndag 3 Oktober

1kommentarer

Så vad händer här borta i England? Inte mycket men dagarna flyger förbi ändå. Bebisen sparkar mig i revbenen, ryggen värker och det är svårt att andas men förmodligen är det över snart. Trött som tusan är jag också, förstår inte varför. Kanske är det för att jag vaknar varje gång jag måste vända på mig, för försöka sova lite om en stund. Lika bra att försöka njuta av att kunna få sova när man vill!


Vi fick presenter från Justins faster Mary igår. En vit kanin och lite kläder. Jag har kollat på den där kaninen förr men köpte den inte för jag visste att Justin skulle tycka det var onödigt men nu fick vi den så! Sen kom ett påslakan som jag beställt idag, helt kär i det!





Är så äckligt trött så jag inte ens kan komma på något att skriva. Justin är hemma idag för att han är sjuk och hunden är dålig också. Justin har världens förkylning och hunden har spytt två gånger. Och som vi alla vet så håller killar på att dö när dom har en förkylning, men tycker synd om honom. Aja, tillbaka till sängen nu för en tupplur tror jag bestämt!


/stina

1 kommentarer

Martina

03 Oct 2011 20:53

"Justin är hemma idag för att han är sjuk och hunden är dålig också". - Dagens citat som fick mig att börja spontan garva för mig själv här i soffan! :D Kramar!!

Kommentera

Publiceras ej