Fredag 30 September

3kommentarer

Det är 1 Oktober imorgon och vi har ca 26 grader varmt ute! Snälla ge mig snö och kyla för jag avlider i denna hemska värme. Behöver jag ens säga att jag ligger inomhus i underkläder med gardinerna fördragna för att hålla värmen ute?


Idag så var jag iväg och gjorde diabetesprov som vi får svar på nästa vecka. Dom skulle ringa om det var nå men om dom inte ringer så betyder det att jag inte har diabetes. Får hålla tummarna för att dom inte ringer! Igårkväll hade vi roligt iallafall, vi spenderade 3 timmar på sjukhuset. Jag läckte lite fostervatten och med tanke på att jag har för mycket så ville dom kolla upp det. Dom gjorde en gynundersökning och allt där inne var stängt så det var bra. Bebisen är fixerad och ligger långt ner så kunde vara därför jag läckt lite. Men som sagt allt var stängt där inne så allt såg bra ut så vi behövde inte oroa oss. Dom frågade vad jag gjorde när jag läckte och jag svarade arr jag städade och så frågade hon varför. För att det var stökigt svarade jag och så hon att jag skulle ta det lite lugnare nu. Vi ska göra ultraljud 18 Oktober och om inte vattnet har minskat då så kommer dom nog sätta igång mig innan beräknad förlossning, vi får helt enkelt vänta och se. Inte mig emot att bli igångsatt innan bf, lill monstret är mer än välkommen att komma ut innan!


Så vecka 34+0 idag, inte långt kvar nu! Kan inte vänta föräns vårat lilla monster äntligen kommer ut.

 

/stina


3 kommentarer

Storasyster F

30 Sep 2011 19:00

Alltså du ser ju sprickfärdig ut :) Hur kunde du känna att du läckte fostervatten? Hur vet man det? :P

Storasyster Emma

02 Oct 2011 08:51

Vilken mage! Den är STOR! men jag tycker du är jätte fin! Tror fortfarande att de är en tjej:P

Martina

03 Oct 2011 20:56

19 oktober är en bra dag att föda barn på, tänkte bara så du vet! ;)

Kommentera

Publiceras ej