Söndag 9 Augusti

0kommentarer

Har sökt 14 jobb idag. Sen hade jag en arbetsintervju igår, får veta till veckan om jag får komma och provjobba. Ska ringa på några barnflickejobb imorgon också så samt lämna in CV på ett ställe. Så nu håller jag tummarna för att jag får något iallafall. Bryr mig inte om vad bara jag får ett, skulle vara underbart!

Idag är det söndag och det betyder att det är städdag! UNDERBART! Få storstäda, byta lakan. tvätta och bada hunden. Kommer bli så skönt att lägga sig och veta att allt är städat och fint! Och att Vanilla luktar gott, nu luktar hon hund. Så ikväll kan jag knäppa kort på lägenheten och lägga ut. Så får ni se hur det ser ut för tillfället. Bröd behöver jag inte baka idag eftersom att vi har kvar. Och på fredag åker vi ju som sagt upp till Bollnäs så. Längtar.



/stina

Kommentera

Publiceras ej