Torsdag 20 Augusti

1kommentarer

"Hejhej! Jag heter Stina och kommer ifrån Viasat och tänkte höra om ni har Viasat här hemma?"
Igår kom jag hem ifrån min kurs i Stockholm. Bodde på ett "hotell" som var en båt och rummet var lika stor som en cell. Toadörren hade inget handtag utan man fick stoppa in fingret i hålet där ett handtag engång suttit. Och jag som hade sett fram emot att bo på hotell och få äta hotellfrukost! Men hotellfrukost bestod utav ett utbud på fil och flingor, tre sorters jouice, två olika bröd och ägg. Så vart lite ledsen där, men men!
Kursen var väldigt bra och jag känner mig sjukt taggad på att börja jobba idag! Har lärt mig väldigt mycket och haft väldigt trevligt! Sen finns det ju folk som man funderar på om dom har något innanför pannbenet eller inte. Jag må vara taskig nu men jag hoppas det går dåligt för dom och att dom får sparken!

Ja, är det någon som är intresserad utav Viasat? Slå mig en signal! Har faktist ett grymt bra utbud. Bodde jag inte i lägenhet så skulle jag skaffa det. Man kan inte ha det om man bor i lägenhet, eller jo om man bor på södersida. Fast Viasat och Comhem håller på att jobba ihop nu så fler ska kunna få Viasat. Berättar mer om det en annan dag då jag fått mer information om det.

Annars då? Jo tack jag mår kanon! Jag har lägenhet,sambo,hund och jobb! Det som saknas i är att ha min familj på samma ort som mig och vara frisk. Men man kan ju inte få allt och jag är glad för det jag har! Och min familj finns ju kvar uppe i vackra Hälsingland. Det är ju bara att ringa om jag vill höra deras röst!
Och förresten, Vanilla har blivit CP och kissar på kuddar som ligger på golvet! Hon fick en kudde av mig som hon ska kunna ligga på men tro på fan att hon kissar på den. Vad är fel?

Mr j hade en överraskning åt mig när jag kom hem igår! Han hade köpt jätte fina gardiner till köket! Jag är helt förälskad! Och han hade bäddat sängen. Helt otroligt, vilken kar jag har! <3


/stina

1 kommentarer

Lillasyster

20 Aug 2009 15:44

Lipton kissar ju också på kläder, handukar, mattor osv som ligger på golvet.. men de har blivit bättre nu. Dom gör väl så när dom är valp kanske?

På tal om valp så blev det ingen valp för mig.



<3

Kommentera

Publiceras ej