Torsdag 20 Augusti

0kommentarer

Hemma från första jobbdagen! Var roligt faktist och ser fram emot imorgon och lördag då det blir mer för då ska vi nämnligen sälja på marknad och det ska bli väldigt roligt! Så åker ifrån Örebro 08.45 imorgon och kommer hem på lördagkväll någongång. Hoppas jag lyckas sälja något men det ska jag väl lyckas med tycker jag. Är en fördel att vara tjej när man är säljare säger dom. Kanske är det sant. Menar som tjej kan man ju flörta med gubbar,män  och pojkar. Men framförallt gubbar! Menar "Men om du får en puss utav mig så kan jag få din namnteckning här!" Så gott som sålt!

Vanilla ska få åka iväg på hunddagis imorgon och sova över. Mr j ska ha inflyttningsfest så han kan inte ha henne. Så hon ska få åka iväg och leka med andra hundar och det tycker hon nog blir roligt. Och hon ska få koppelträning och det behövs! Underbart!

/stina

Kommentera

Publiceras ej