Torsdag 19 November

1kommentarer

Tack Emelie för hjälp med bloggen! Jag är jätte nöjd, bättre än förväntan! :)

Klockan 17.05 går tåget till Bollnäs. Är framme 20.54 och har då ett byte i Gävle. Ska bli roligt att komma hem men jag kommer sakna James nå grymt! Men det är en fin sak att få sakna.
Det är jag och Vanilla som åker. Lite tjejtid tillsammans, det uppskattar hon nog! Rajo blir hemma med James så.
Hur många som helst som man ska hinna med och träffa på denna lilla tid. Men hoppas jag hinner med dom flesta iallafall. :) Ikväll sover jag hos syster Anna, mys! Då får Vanilla träffa kusin Lipton och kusin Jerry. OCH JAG FÅR TRÄFFA SYSTER ANNA! :)

Och imorgon får jag träffa min älskade moder! <3

/stina

1 kommentarer

Emelie

24 Nov 2009 22:26

I hope you like it :)

Kommentera

Publiceras ej