Fredag 23 Oktober

4kommentarer

Den 8 Januari fyller jag 20år och jag har nu hittat vad jag vill ha. Jag vill ha pengar så jag kan besöka denna kvinna. Hon har botat folk med kroniska sjukdomer (som min tex) Folk som varit hos henne klarar sig utan sina mediciner och lever ett normalt liv. En bekant till mig har en bror som har/hade Ulcerös Colit och han var hos henne och idag äter han inga mediciner och mår hur bra som helst. Så, jag vill ha pengar när jag fyller år. Eller ett betalt besök hos henne.

http://www.madeleinemarcus.se/index.htm

/stina

4 kommentarer

Emelie

11 Nov 2009 20:59

Sv: Är du i riskgruppen? :/ Då kanske det är en annan sak, men alla som är friska.. det är fan bara att utsätta kroppen för skit! DISS! :P

Emelie

11 Nov 2009 20:59

Sv: Är du i riskgruppen? :/ Då kanske det är en annan sak, men alla som är friska.. det är fan bara att utsätta kroppen för skit! DISS! :P

Emelie

11 Nov 2009 20:59

Sv: Är du i riskgruppen? :/ Då kanske det är en annan sak, men alla som är friska.. det är fan bara att utsätta kroppen för skit! DISS! :P

Emelie

11 Nov 2009 21:00

oj, nu blev det många xD haha

Kommentera

Publiceras ej