Måndag 5 Oktober

2kommentarer

Jobb, jobb , jobb! När man blir vuxen så finns det bara jobb, knappt någon fritid. Och tar man sig tid till fritid så är man nästan död dagen efter på jobbet. Och ska man hitta på något några dagar ja då  måste man ta ledigt och då förlorar man pengar. Och huvudet hänger inte alls med i svängarna. Glömmer bort allt! Känner mig som min älskade mamma. Lika virrig. Men som tur är har jag min man som håller reda på mig. Tur jag vet vad jag heter och vart jag bor!

Ja, har ju ett tag haft den fina iden om att bli ljus/blond säga vad man vill. Så satte den planen i verket igår kväll. Ja, dom skratta åt mig på jobbet. Men ska bleka en gång till imorgon så då blir det bättre.

Imorgon jobbar jag elva timmar, 08.00-19.00. Kanon!

/stina

2 kommentarer

Mamma

07 Oct 2009 06:46

Jobba,sova,betala räkningar... mer jobb,betala fler räkningar och gode gud låt mig få sova..

Ont i kroppen trött i knoppen..

Bryta ihop eller bita ihop?! =)



Lilla söta Stina,när du kommer "hem" så ska jag baka sjukt goda vaniljbullar åt dig! Älskar dig!Puss!

Nils

09 Oct 2009 00:36

Du måste tänka att det är KUL att jobba =D

Kommentera

Publiceras ej