Söndag 11 Oktober

0kommentarer

Om jag har jobbat idag? Såklart jag har. 11-15 stod på schemat, skönt tänkte jag. Men det slutade med 11-19. Suck. Och imorgon ska jag öppna, vilket betyder 8-15. Och jag blir inte förvånad om det blir längre. Men det är ju pengar! Men på lördag och söndag är jag LEDIG och då ska jag SOVA. Sen ska jag SOVA och sen ska jag SOVA lite till. Och pussas lite med min fina sambo!

Ska försöka slänga upp en bild på mitt nya ljusa hår. Har fått bra kommentarer om det. Min sambo gillar det, jag ser mycket gladare ut säger han. Och dom på jobbet tycker att mina ögon kommer fram jätte mycket så tummen upp för ljust hår!

Och nu har jag börjat planera julklapparna också. Vet nästan vad alla ska få. Underbart. Slippa panikhandla 20 december.

/stina

Kommentera

Publiceras ej