Torsdag 22 Oktober

0kommentarer

Länge sedan jag skrev nu men det händer ingenting. Jag äter,sover och jobbar. Ligger och degar framför tvn efter jobbet och går en sväng med Vanilla. Sen då? Nej ingenting. Med andra ord, jag tror jag börjar bli vuxen.

Men igår hade jag en rolig kväll. Fick dricka laxeringsmedel för ska ta prover på tarmväggen idag klockan två. Åh vad roligt! Men får lugnande iallafall. Myspys! Så just nu får jag bara dricka saft,te och vatten. Jag är hungrig. Sista gången jag åt var igår halv två. Jag ska då äta när jag kommer hem från sjukhuset!

Just nu ärjag hundvakt åt Bilbo. En kinesisk nakenhund som är ca 15-17 veckor. Är osäker. Han är jätte rädd för Vanilla och skäller på henne och hon tycker det är skit kul. Tycker nog inte James som ligger och sover.


/stina

Kommentera

Publiceras ej