Fredag 18 September

1kommentarer

Håller på att baka för fullt nu, Mr j fyller år imorgon så. Har bakat choklad och vanilj muffins, biskvier och gjort tårtbotten till en choklad och banan tårta. Mr j som önskar allt så man får lov att vara en snäll flickvän och fixa det. Får hoppas han är lika snäll när jag fyller år. Så imorgon på morgonen ska jag fixa i ordning tårtan och ha på glasyr på muffisarna. Lägger ut bilder imorgonkväll eller nå så ni får se hur duktig jag är. Aja, försöka duger iallafall. Men hyffsat bra blir det iallafall. Får hoppas det smakar gott också!

Så imorgon ska vi åka till Askersund där Mr j´s släkt bor. Så vi tar med oss fika och hunden och åker dit. Dom kommer dock bjuda på mat och Mr j har även önskat mat så det blir pannkakor. Jippie! Eller inte, jag är väl inte stor älskare av pannkakor men tydligen ska hans mormors vara jätte goda så får väl se det då.

Och eftersom att både jag och Mr j inte kan hålla oss med överaskningar och är extremt nyfikna så ska vi fira hans födelsedag inatt 00.05. Han är född då också så ja, det får gå för den här gången! Nu är det dags för att försöka fixa nå mat, är hungrig. Får se om jag hittar nå annars blir det väl hårdmackor. Mys det också!

/stina

1 kommentarer

Sara - Mamma till Joline ♥

20 Sep 2009 20:31

Sv: Tackar :p jag hade ett par så ville jag att Joline skulle ha lika så min mormor stickade :)

Kommentera

Publiceras ej