Fredag 30 April

0kommentarer

Klockan är nu 10 i England och jag har på tre timmar hunnit
  • Skjutsa Chloe till bussen
  • Klätt på Grace och gett henne både välling och frukost
  • Fixa håret på Lois
  • Packa väskan inför ikväll då jag åker till FRIDA! <3
  • Skjutsat Lois till skolan
  • Dammsugit
  • Diskat
  • Torka bordet + alla bänkar
  • Gett Grace frukt
  • Torka golven
  • Ladda en tvättmaskin

    Är det såhär det är när man blir mamma? Att man gör allt bra men i ett speedat tempo? Inte konstigt att min mamma nästinpå är utbränd. Tack mamma för allt du gjort och fortfarande gör för mig. Jag älskar dig.
Som sagt så är det sista april idag vilket betyder att många kommer ha sin första fylla, folk kommer smälla sönder fingrar/ansikte, folk kommer köra rattfull och någon unge kommer ramla in i kasen. Med andra ord : Varför firar vi denna dag när det bara händer dåliga saker? Jag vet att det är från förr i tiden då man skrämde iväg häxorna. Men om dom skulle se allt som hände idag så skulle dom sitta på sin kvast i himelen och kvida av skratt. Dom skulle inte åka hem till blåkulla, varför skulle dom det när dom har så många idioter att kolla på?
Aja, sitter och kollar på barnpogram med Grace just nu iallafall. En liten vilopaus innan det är dags att klä på sig. Väntar på att nan ska komma över och berätta vart jag kan köpa smink. Nan betyder grandmother för er som inte vet. Hon bor vägg i vägg med oss men hon är på gymmet nu och skulle kika in efter det. Nej jag ska kramas med Grace nu.


/stina

Kommentera

Publiceras ej