Fredag 9 April

0kommentarer

Dags för förändringar. Jag har ändrat inställning till livet så nu tänker jag även ändra mitt utseende. Jag tänker färga håret rött, jag är som lyckligast i den färgen. Riktigt rött och ingen mesröd. Färgstark och varm helt enkelt. Jag tänker slänga bort Stina tills jag kommer hem till Sverige igen. Tar istället fram Krissy som jag ofta blir kallad i England. Ut med det gamla och in med det nya.

Krissy is taking over, take it or leave it because i dont care!

Hejdå Blondie!!

När jag kommer hem från England ska jag nog raka av mig håret och flytta till Stockholm. Av med det gamla och på med det nya. Mitt liv, mina val och min vardag. Passar det inte er så lägg då inte eran tid på denna blogg. Denna blogg är full av ärlighet, mina tankar och helt enkelt mitt liv. Jag tar dagen som den kommer och om ni då kallar mig dum i huvudet så tror jag bara ni är avundsjuka. Lev idag för imorgon kan det faktist vara försent!

/stina

Kommentera

Publiceras ej