Onsdag 28 April

0kommentarer

Det är redan onsdag, SJUKT! Känns som att det nyss var fredag och jag festade med min bästa pojkar Kim och Andreas (+ Olle och Petter). Sen känns det som att jag var i London igår. Tiden går så himla fort att den skrämmer mig lite. Men man får leva för stunden helt enkelt, imorgon kan det ju faktist vara försent.

Igår kväll var det en som sa till mig att jag borde skriva en bok, att jag har potential för det. Det gjorde min dag! Jag har alltid drömt om att göra det så blev väldigt varm inombords. Sen fick jag en person att le via internet. Sånt får mig att må så bra, att jag kan få någon annan att le även om den är lååååångt borta.

Imorse var det kaos här. Ett tag trodde jag att Adele skulle slå ihjäl Lois. Det är dagar som denna som jag inte vill vara här. Jag hatar när folk bråkar, alla helst när dom bråkar här. Nej nu har jag en extremt grinig unge här

/stina

Kommentera

Publiceras ej