Fredag 20 Augusti

1kommentarer

Nu har Justin lämnat mig, han har åkt iväg på festival över helgen. Han kommer hem på måndag. Så fyra dagar utan min klump, saknar han redan. Känner mig som en fjortonåring som är upp över öronen kär och saknar sin partner när man varit ifrån varandra i 5 min. Upp över öronen kär är jag, fy tusan.

Nu ska jag sova, sen duscha. Måste ringa Gary och Adele och fråga om flickorna ska äta här hos mig eller om dom äter innan. Aja, det löser sig

här får ni en bild på min mamma och hennes man. Bilder från deras bröllopsfirande. Det är snett och vint dock, men det skiter man väl i.


/stina

1 kommentarer

lillasyster

20 Aug 2010 16:06

amor fathi. JAG KAN INTE FÖRSTÅ HUR DU KAN BO I ETT ANNAT LAND UTAN VÅR MAMMA!!!! Jag klarar nästan inte av att bo i en annan stad som henne :( Och ännu mindre att bo i ett annat land än dig!!! KOM HEM TILL DITT LAND, MITT HJÄRTA STÅR I BRAND. min syster är på en annan sida, och här får jag sitta och lida. </3

Kommentera

Publiceras ej