Onsdag 25 Augusti

1kommentarer

Jag kom precis på vad som är så bra med pocorn (POPCORN tänker ni, men nej POCORN!) Det är ganska mycket pocorn i en påse, alldeles tillräckligt många för att dela med någon du tycker om. Jag brukar dela mina pocorn med min hund Vanilla, men nu så är ju jag i England och inte hon så nu har jag ingen att dela mina pocorn med. Min fina pojkvän gillar inte pocorn (han är störd!!) Så nu till det bästa, eftersom att jag bara äter en halvpåse så betyder det att det finns en halvpåse med pocorn när man vaknar. Sådär mysigt sega och smörsmaken extra stark! Vilken bra start på en onsdag! Gamla vänner avsnitt och gårdagens pocorn, det är bra att vara gårdagens mode ibland!




/stina

1 kommentarer

lillasyster

25 Aug 2010 15:31

Kom hem och dela med mig :( <3

Kommentera

Publiceras ej