Fredag 26 Februari

0kommentarer

Hur stavar du ordet lycka?
Lustig
Ytterst påhittig
C
ool
Konstig
Aldrig allvarlig

Sådär stavar jag ordet lycka. Fem ord som beskriver mig. Beskriver mig som person och när jag är mig själv så är jag lycklig. När jag är alla dom där punkterna så mår jag som bäst. Då känns det som att inget kan stoppa mig och döden finns inte. En dag kommer döden knacka på min dörr men inte idag. Och den dagen han gör det kommer jag säga "Tagen!! Du är!" och försöka springa. Förmodligen kommer jag inte komma långt men hur många har lekt tagen med döden? När jag lekt tagen med döden har jag gjort allt. Men tills den dagen ska jag göra allt annat jag vill göra. Jag vill välja livets väg själv och följa den tills jag möter döden.
Men för tillfället så är jag ung vacker och glad. När jag gråter är det tårar utav lycka. 




/stina

Kommentera

Publiceras ej