Fredag 5 februari

1kommentarer

Idag är det fem år sedan min moster Monika gifte sig och det betyder att idag är det fem år sedan jag och Nisse sov med varandra första gången. Min första riktiga kärlek, Nils Carl Westberg Löfgren. Blev förälskad i honom när jag var 14år och 11 dagar efter min 15års dag blev vi tillsammans. Vi förlovade oss efter ett halvår och vi var tillsammans i 1år och 8 månader. Sen gjorde vi slut och efter ett halvår blev vi tillsammans igen och var tillsammans ett år sen dess har vi gått skilda vägar. Han var min bästa vän och min pojkvän och jag saknar honom vid min sida. Saknar honom som min bästa vän. Ibland tror jag att vi kommer gifta oss en dag men det är nog bara den där gammla kärleken som ligger och spökar. Det var iallafall mitt första riktiga förhållande, det mest hårda och sårande förhållandet men även det gladaste. Så PissNisse om du läser det här så vill jag bara säga att jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra även fast både du och jag gjort felsteg. Du kommer alltid vara en av dom som satt mest spår i mitt hjärta. Kommer alltid älska dig som min bästa vän.

/stina

1 kommentarer

lillasyster

06 Feb 2010 09:27

Tror du det är roligt för James att läsa det här?

Kommentera

Publiceras ej