Lördag 27 Februari

2kommentarer

GRATTIS PAPPA! JAG ÄLSKAR DIG!! <3

Har legat och funderat på allt mellan himmel och jord nu på morgonen. Kommit fram till att när jag vill så är jag smart och jag kan prata. Människor har lätt för att öppna sig för mig och många hör av sig till mig när dom har problem med sina tankar. När dom har svåra knutar som dom vill att jag ska reda ut. Jag är inte blyg och har nära till skratt. Folk känner sig glad i min närhet då jag inte är stel utan bjuder på mig själv. Så jag har börjar fundera på om det är meningen att jag ska ha en högre utbildning. Funderar starkt på att bli psykolog. Alla som bryr sig kan väl kommentera detta inlägg och säga vad NI tycker. Och ja, jag vet att jag har en frisör utbildning och jag älskar allt med hår och smink. Men det känns som att jag är menad för något större.

Har även planerat lite andra planer dom närmaste åren. I sommar ska jag hoppa bungy jump med Emil Ekman. Jag hatar höjder men fatta att kunna skryta med att man hoppat bungy jump? Kul grej att se tillbaka på. Kommer förmodligen kräkas innan jag gör det men det är väl så det är då! Ska hem till sverige och jobba i ett år sen ska jag åka jorden runt. Men sen ska jag hem och plugga till psykolog.

/stina

2 kommentarer

Emelie

27 Feb 2010 11:45

Sv: HAHAH! Bäst för er att det där var en dröm ;)))

Haha! så roliga drömmar det kan bli!

KRAM

Maria - Alias : baron von snuttetass.

27 Feb 2010 13:17

Jag tycker att plugga vidare låter som en fin sak! och du har så rätt du gör folk i din omgivning en tjänst! SÅ I SAY! YOU GO GIRL!

sen en annan sak. jag ska vara med att åka lite jorden runt med dig. :D

Kommentera

Publiceras ej