Lördag 6 Januari

0kommentarer

Vill börja med att detta inlägg kan uppfattas fel, jag är INTE arg. Vill bara att ni ska förstå.

Jag skriver det jag känner här på bloggen och igår skrev jag att jag älskar Nils Westberg som en VÄN. Och om det är fler än min vackra lillasyster som missförståt det så vull jag bara säga att för mig är det okej att älska eb gammal kärlek så länge man älskar den som en vän. Och denna blogg är om mitt liv och mina tankar här i england. Många kommer finna saker störande men det är jag som skriver den sen är det upp till er att läsa den. Nisse var min allra bästa vän och jag har aldrig haft en sådan bra vän sens dess. Har ni varit med om samma sak så förstår ni och om ni inte har det så förstår jag att det är svårt att förstå. Och jag tänker inte sluta minnas saker från min första kärlek bara för att jag har ett förhållande. Jag vill inte glömma den tiden för den tiden har satt djupa sår i mitt hjärta och därefter format mig till den jag är idag. Tack vare honom så kan jag knappt lita på folk idag vilket är dåligt men på andra sidan är det bra för man ska inte ha allt för många nära hjärtat. Då kommer man bara få det förstört.

Så det jag vill säga är att jag älskar Nisse MEN som VÄN. Inte mer. Och jag kommer aldrig försöka glömma våran tid. Det var min första kärlek, vem vill glömma det? Och han var min allra första riktiga bästa vän. Vi delade ALLT när vi hade det som bäst. Och jag har inte haft en sådan bästa vän sedans dess.

Dock anser jag att min otroligt fina lillasyster är min bästa vän nu. Men jag kan inte berätta allt som händer i mitt liv och mina tankar för henne. Det är för mycket saker och det skulle lägga sig om en sten kring hennes hjärta. Tack för att du bryr dig om mig, det betyder mycket för mig. Jag älskar dig. Jag älskade dig igår, jag kommer älskar dig idag och jag kommer älska dig imorgon. Förlorar jag dig så förlorar jag mig själv . <3



/stina

Kommentera

Publiceras ej