Måndag 1 Februari

0kommentarer

Och pangboom så var det februari! Här går det undan och snart är jag 40år och tuttarna hänger nere vid fötterna på mig! Dom säger att det har sin charm men jag vill inte bli gammal. Jag trivs att vara ung och dum! Kollade på nyheterna häromdagen och dom pratade om tonåringar och jag insåg att jag inte tillhör den gruppen mer. Jag håller på att bli gammal. Jag kommer säkert bli som Madonna, försöka se ung ut tills jag dör. Eller kanske dör ung? Man vet aldrig vad som händer en. Men jag hoppas jag blir gammal en dag, en snygg sur kärring! En annan anledning till att jag inte vill bli gammal är för att när jag blir gammal så kommer inte Vanilla leva. Känns hemskt att tänka så!

Ska iväg och handla med Adele nu, skriver senare. Och ja Gugga, du ska få se en bild på henne och hon har inte horn och bockfot. Även om man tror det ibland! Hah :)

Bild på Grace som jag gjort!



/stina

Kommentera

Publiceras ej