Måndag 22 Februari

0kommentarer

Idag är det två år sedan jag gjorde min första tatuering. Min duva på handleden. Tiden går fort när man har roligt.

Idag mår jag inte så bra. Kroppen värker och illamående ligger som en sten över bröstet. Innan dagens slut kommer väl även jag ha magsjuka. Usch. Menmen, sånt som händer. Jag är med barnen även om dom är sjuk för jag tycker inte att man ska ta avstånd bara för att någon är sjuk. Sen beror det självklart på hur sjuk. Men lite magsjuka kommer jag inte dö utav. Peppar peppar! Ett barn behöver kärlek även om den är sjuk. Det är väl nästan då dom behöver det som mest.

Igår kväll klockan åtta kom Clo in till mitt rum och hade ett problem. Hon hade inga byxor till spinningen imorgon. Och dom har regler på skolan att byxorna ska vara precis över knäna. Så vi fick kliba av ett par leggings och sy upp dom. Kan ni tro det? Att jag klockan åtta igår klippte,nålade och sydde upp ett bar leggings? Börjar bli en liten husmora av mig med! Och denna vecka ska jag börja laga mat, har saknat det lite. Gary jobbar natt vissa dagar och Adele sent. Så antingen får vi äta pizza/beans and toast eller så lagar jag mat. Då lagar jag väldigt gärna mat. Hatar att jag har en sådan prestationsångest! Är alltid rädd att misslyckas med mat och att ingen ska tycka om det. Aja, ska nog sluta tänka på det nu.

Här kommer även en bild på mig och flickorna och en på Adele. Så nu vet du hur hon ser ut Gugga!
Ni hittar även fler foton från teneriffa och mitt liv i england på denna sida
http://www.facebook.com/profile.php?v=info&id=517641682#!/album.php?aid=143983&id=738642876



/stina

Kommentera

Publiceras ej