Onsdag 24 Februari

0kommentarer

Min vackra lillasyster och hennes pojkväns dotter Line.

 

Mår sådär idag, kroppen värker mer idag men halsen känns lite bättre. Så länge jag inte blir magsjuk är jag nöjd. Baby Grace är grinig och ingenting duger. Chloe är hemma från skolan idag också och hon är inge pigg heller. Har tvättat och strykt idag. Är helt slut och vill bara sova. Men dagen är inte slut än. Gary börjar jobba klockan tre och kommer hem imorgon bitti klockan åtta. Adele kommer hem vid sju-åtta tiden ikvälll så jag ska laga mat ikväll. Får se vad det blir. Men efter att jag lagt baby Grace så kommer jag även lägga mig själv. Kommer även lägga flickorna om dom bråkar. Men dom är oftast snäll så då kommer nog vara uppe när jag lägger mig. Dom är ju tolv och tio år så. Imorgon fyller Adele år, vet dock inte hur mycket. Ska även färga utväxten imorgon men klippningen spar jag på ett tag. Vill inte att någon ska klippa mig för kort. Nu ska jag gå ut i frysen och kolla vad jag ska göra för middag.

 

/stina

Kommentera

Publiceras ej