Onsdag 3 Februari

0kommentarer

Nu har jag bakat "kärleksmums" med Chloe och Lois. Chloe ska sälja dom i skolan imorgon och pengarna går till dom i haiti. Så kändes bra att baka det med dom. Det hade det gjort annars också men nu vet man att pengarna går till något bra. Ja och anledningen till att jag skrivit "kärleksmums" är för att vi inte gjorde efter orginalreceptet. Hade oboypulver istället för cacao, inge kaffe och strössel istället för cocosflingor. Så blev kärleksmums som är med passande för engelskaungar. Och det är inte bra om det är nå nötter så därför bytte vi ut cocosen.

Ska iväg till gymmet nu snart, blir dock bara ett kort pass. Blir 45 min eller nå. Är för trött och måste lägga mig tidigt. Ska till lekgruppen med Grace imorgon och då behöver jag all energi jag kan få. Har även fått lektion i hur man stryker. Ja gnäll inte på att jag inte kunde det så nu kan jag stryka kläderna också. Tycker det är skönt att stå och stryka. Sen har det inte hänt nå annat. Bara det vanliga. Men imorgon SKA jag komma ihåg kameran när jag åker till lekgruppen. Jag ska jag ska jag ska. Ska iallafall försöka!

Nej nu säger min kropp att det är dags att kliva upp och bege sig till gymmet. Men gillar inte att träna sent för då är alla spännisar där. Alla överkåta spännisar. Blääääääää.

/stina

Kommentera

Publiceras ej