Söndag 21 Februari

0kommentarer

Hade en helt galen natt med Frida! Var ut på krogen i Birmingham, första gången där för både henne och mig. Två blonda svenska tjejer som aldrig varit i birmingham förr. Men vi överlevde! Blev varken våldtagen eller mördade. Dock så blev vi ju rånade istället. Eller rånad låter så hemskt, någon stal men mobil. Men jag har försäkring på den som tur är så jag behöver bara ringa tele2 så får jag en ny. Killarna i birmingham är dock idioter. Massa äckliga killar som inte vet vad nej betyder. Slog till en kille till och med för att han höll på att taffsa. Rätt åt honom, dock kollade folk på mig som att jag var dum i huvudet. Dom är verkligen inte vana vid tjejer som har fötterna på jorden här.

Natten var iallafall helt otroligt galen. Både jag och Frida hade druckit lite för mycket vodka men kul hade vi. Eller nej vi hade inte druckit för mycket. När man deckar så har man druckit för mycket och det gjorde vi ju inte. Jag var uppe till klockan halv sju tror jag och Frida var uppe till åtta någongång. Kom hem till huset klockan 13.20. Gary var så himla orolig att han var alldeles tårögd. Jag kan inte deras nummer utan till därför kunde jag inte höra av mig. Stackarn. Kände mig så dum men vad skulle jag göra. Kom iallafall hem så fort jag kunde.

En natt som var på tok för galen så jag tänker inte skriva ut mer här. Kommer sitta hela natten om jag ska skriva allt. Men tänker skriva en klockren kommentar utav mig och en klockren av Frida. Jag skrek "Mayday" när ploppen i badkaret åkte ur och vattnet började rinna ut. Men jag var snabb och satte tillbaka den och sa "I have fix the problem now!!"  Och frida sa idag "Den dödde i taxin" hon skulle säga att hennes mobil dog när vi satt i taxin.

Nu måste jag sova för jag är på tok för trött.


/stina

Kommentera

Publiceras ej