Tisdag 2 Februari

1kommentarer

Dagens låt : Thåström - fanfanfan

På måndag har jag varit här i en månad. Det känns som att jag har varit här i tre till fyra månader. Allting har och går så himla bra så jag tror det är därför. Jag känner inte alls att jag vill åka hem om fem månader. Blir ledsen när jag tänker på det. Vill inte lämna mitt engelska liv. Jag trivs med vem jag är här och hur folket bemöter mig. Jag trivs med att ingen vet min bakgrund, vet inte mina misstag, inte min sjukdom och helt enkelt inte vem jag är. När man växer upp på små ställen som Bollnäs så bildar folk en personlighet åt en och sen tror alla att man är sån. Men jag vet att jag inte är den som dom i bollnäs tycker att jag är. För det är dom som klagar på att dom vill komma iväg från bollnäs, om man verkligen vill så kan man ge sig av. Jag erkänner att jag själv är en sån som klagar när jag har lösningen framför mig. Men jag klagar inte inför alla. men nog om det.

Idag har jag iallafall varit iväg till gymmet. Snubblade självklart i trappen. Det var väl mitt straff för att jag varit sjuk och inte varit där. Sen har jag bara lekt med Grace, hämta Lois och följt med när Gary hämtade Chloe från skolan. Nyss har vi ätit mat och nu ligger Grace i sängen och ska sova. Adele kommer hem om 1,5 timme ungefär. Men vid det laget ligger jag nerbäddad i sängen och väntar på min dejt över natten. Jag har hört att han är en riktig player, att han sover med flera olika personer varje kväll. Men jag gillar honom ändå, för han ger mig ro när jag ska sova. Och han är väldigt omtänksam. Han heter iallafall John Blund.

Imorgon ska jag baka med Chloe, hon ska sälja kakor i skolan på torsdag. Får se vad det blir då för hon vet inte riktigt vad hon vill baka. Menmen, det löser sig väl. Sen ska jag på gymmet på eftermiddagen också. Skönt. Där är det lugn och ro. Bara svettiga personer.

På lördag ska jag ut med Lewis och hans kompisar. Jag fick äran att vara med på korvfest. För er som inte vet vad korvfest är så är det när det bara är killar. Dock kommer det ju inte vara det nu när jag är med. Dom gillar inte att gå ut med tjejer då dom bara klagar. Ja vi alla vet ju hur tjejer är. Men han sa att jag är så himla crazy så jag kunde få följa med. Och ja, tack säger jag för jag tycker inte om att umgås med tjejer som sitter och säger att dom är tjock,ful och sedan blir för full och ligger inne på toa och spyr. Nej nu klagar jag för mycket. Men dock är det sanning. Tack gode gud att jag inte är sådan säger jag. Ibland undrar jag om det var meningen att jag skulle blivit kille.

/stina

1 kommentarer

Frida

03 Feb 2010 07:50

IMORGON ÅKER JAG TILL LONDON!!!! :)

Kommentera

Publiceras ej