Tisdag 2 Februari

0kommentarer

Om 10 dagar åker vi till Teneriffa! Då ska jag bli brun och fin! Och dom kommer bli röda. Haha! Adele sa att hon skulle dra in mitt gymkort och mata mig med friterad mat och hamburgare så att jag inte ska vara smal. Haha! Ska försöka få ett kort på henne så Gugga ska få se hur hon ser ut.

ska iväg till gymmet nu snart. Det är inte lika mycket spännisar där på morgonen och Adele börjar jobba klockan tolv. Idag fick jag även göra i ordning lunchboxarna till flickorna också. I den här familjen gör pappan allt som har med mat att göra. Adele kan inte ens göra lunchboxarna, sjukt. Men hon är himla snäll när hon inte är arg. Haha!

Nej nu hoppar en snorig ettåring på mig och datorn. Hon vill att jag ska sluta sitta här och dansa med henne. Ja hennes önskan är väl min lag då så skriver senare!


/stina

Kommentera

Publiceras ej