Torsdag 11 Februari

2kommentarer

Satt här och tänkte på att framtiden och så kom jag att tänka på att min lillasyster snart kommer bli en MILF! För er som inte vet vad en MILF är har missat något och borde därför läsa om det nu. Länk finner ni här:
http://debatt.passagen.se/show.fcgi?category=6500000000000029&conference=10500000000000288&posting=19500000005359249

Nu vet alla vad en MILF är så då behöver ingen fundera på det nå mer! Och ja syster Emma du är också en MILF. Men min lillasyster är min LILLAsyster! Kan knappt förstå att hon ska bli mamma, men jag är väldigt glad för det. Minns det som igår när vi badade i badkaret hemma hos pappa tillsammans. Alla gånger vi hittat på bus och alla gånger vi nästan slagit ihjäl varandra. Tänk att min vackra omogna lillasyster med ADHD har växt upp till en vuxen kvinna. Är avundsjuk på att hon ska få barn men jag ska ju iallfall få bli gudmor och jag är så himla glad! Började gråta när min vackra lillasyster Anna berättade det. Är så lycklig!



/stina

2 kommentarer

lillasyster

11 Feb 2010 21:11

Hahaha men vafan! Du ska ju inte tycka att jag är en milf! Jag minns också när vi badade när vi var små. Du fick bada i min klänning och jag i dina använda trosor? Och jag kissade i en mugg i badet och bad dig dricka för att det var juice ;) Påtal om alla bus så har jag berättat för pappa när vi smög upp på kvällarna och drack ur hans öl burk, och en gång när jag drack fimpar!!

Martina

15 Feb 2010 09:36

Huhum... Du tycker inte att du glömde nån där??!! :P



Å Anna, senast förra sommarn drack du fimpar, dax å sluta me de kanske ;)

Kommentera

Publiceras ej