Fredag 29 Januari

0kommentarer

Har nyss kommit upp ur badet med Grace. Var mysigt. Hon hade kladdat banan i hela håret och ansiktet därför tog vi ett bad. Hon är på ett bra humör idag, full utav energi och slåss. Ja, slåss. River, drar i håret och slår mig i ansiktet. Aja, men bättre det än att hon är grinig som hon varit dom senaste dagarna. Idag är det fredag vilket betyder löning. Tänk om man hade så hemma! Ska iväg till puben med familjen ikväll, Gary koommer dricka öl och jag och flickorna äta glass. som jag längtat! Till middag blir det tacos, får se om dom äter tacos som oss eller om dom har andra saker i. Bönor och bacon kanske? Tänkte skriva upp mitt schema också, så om det är någon som undrar så vet dom.

07.00 - Kliver upp
07.40 - Skjutsa Chloe till bussen
08.00 - Äta frukost och ge Baby Grace frukost
08.40 - skjutsa Lois till skolan
09.00-11.00 - Leka med Grace och städa
11.00 - 13.00 - Sova middag
13.00 - 15.00 - Äta lunch och leka
15.10 - Hämta Lois från skolan
15.30 - Hemma och leker med Lois och Grace
16.00 - Hämta Chloe från bussen
16.15 - Hemma igen. Ser efter Lois och Chloe. Leker med Grace.
Fixar något att äta om dom är hungrig
Sen kommer Gary eller Adele hem vid senast halv sex och då gör dom mat. Men vissa kvällar kommer jag vara själv med barnen och Adele kommer hem vid nio. Gary kommer jobba natt ibland.

Nu vet ni lite hur mina dagar ser ut. Dock är det cirka tider men ni fattar iallafall.

Baby Grace hoppade i sängen idag och så sa jag åt henne och satte henne ner. Då ställde hon sig upp och skulle hoppa igen men snubblade på något vis och for rakt ner i golvet med huvudet först. Tror både hon och jag blev lika rädd. Så nu har hon världens bula i pannan. Ska ta bild på den efter att jag hämtat upp Chloe.


/stina

Kommentera

Publiceras ej