Lördag 23 Januari

0kommentarer

Hade skit roligt igår! Det är en sådan skillnad på festande här och i sverige. Detta är bättre, dock kan inte folk dansa. Dom står och gungar fram och tillbaka lite, ser så fånigt ut. Jag och Frida blev kallade galna svenskar. Men ska man dansa så ska man göra det till 100%! Träffade iallafall många nya och trevliga människor. Och ja, dom flesta var killar. Tjejerna här hatar oss. Men träffade på några som var pratglada och trevlig så det var roligt. Dock har jag inte lika roligt idag då min mage tar kål på mig och min medicin som hjälper mig vid dessa tillfällen är hemma hos familjen. Hoppas det går över snart för det är kväll nummer två idag, om magen kommer tillåta det vill säga.

Blev väldigt många bilder tagna igår iallafall. Frida hade sin kamera med så ni får se dom imorgon eller nå. Dock är det bara massa tok. Och mitt engelska namn är Chris. Haha, låter som en pöjk.

Men nu ska jag försöka överleva denna mage. Ska ta mig ett snack med den nu, för detta fungerar inte.

/stina

Kommentera

Publiceras ej